Ćwiczenie na poprawienie krążenia

Możliwość komentowania Ćwiczenie na poprawienie krążenia została wyłączona 0
Ćwiczenie na poprawienie krążenia
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Ćwiczenie na poprawienie krążenia. Połóż się na lewym boku. Zegnij lewy łokieć i połóż rękę pod głowę wspierając się lekko. Zegnij lewe kolano pod kątem 45°. Prawą nogę z ugiętym kolanem unoś powoli w górę najwyżej jak możesz lub na wysokość około pół metra. Policz do czterech. Opuść prawą nogę – i znów policz do czterech. Powtórz to sześć, dziesięć razy. Następnie wykonaj to samo ćwiczenie leżąc na prawym boku. Ćwiczenie ma na celu poprawienie krążenia w nodze i łagodne wzmocnienie mięśni bez zwiększania objętości tkanki mięśnio­wej, dlatego nie jest tu istotne ani tempo, ani liczba powtórzeń – ćwicz stosownie do swoich możliwości.

Ćwiczenie na dobrą postawę. Z lekko ugiętymi kolanami stań przy ścianie – oprzyj się o nią ramionami i pośladkami. Licząc do pięciu, delikatnie dopchnij dolną część pleców jak najbliżej do ściany. Wytrzy­maj w tej pozycji licząc do dziesięciu. Powtórz ćwiczenie sześć razy.

 

Inne wpisy:

admin

View all contributions by admin