Pierwszy,drugi,trzeci trymestr ciąży – ćwiczenia fizyczne

Możliwość komentowania Pierwszy,drugi,trzeci trymestr ciąży – ćwiczenia fizyczne została wyłączona 1
Pierwszy,drugi,trzeci trymestr ciąży – ćwiczenia fizyczne
1 vote, 5.00 avg. rating (63% score)

Pierwszy trymestr ciąży

Jest to najlepszy okres, aby zdobyć kondycję na czekające cię trudne miesiące, gdy twoje siły życiowe zostaną poddane ciężkiej próbie. Wyko­nując opisane niżej ćwiczenia naciągające i wzmacniające mięśnie brzu­cha, przygotujesz ciało do radzenia sobie z dodatkowym obciążeniem wynikającym z przyrostu wagi w następnych miesiącach. Silne mięśnie brzucha złagodzą ból pleców, najczęstszą dolegliwość ciężarnej w dru­gim i trzecim trymestrze ciąży.

Drugi trymestr ciąży

W drugim trymestrze, gdy dźwigasz już dodatkowy ciężar, powinnaś unikać zbytniego odchylania się do tyłu, ponieważ w ten sposób nad­miernie obciążasz kręgosłup, co powoduje bóle pleców.

Utrzymanie silnych mięśni brzucha może złagodzić bóle pleców za­równo w tym, jak i w następnym trymestrze ciąży, a ćwiczenia nóg po­prawiają krążenie, zapobiegając występowaniu skurczów. Ruch fizyczny może więc dostarczyć wiele korzyści w tym niezwykłym okresie życia!

 

Inne wpisy:

admin

View all contributions by admin